pátek 11. prosince 2009

Jsem jen...

Jsem veselý člověk
co se směje, když je mu krásně
a snaží se smát, i když poslední svíčka zhasne
Jsem smutný člověk
co si jen tak píše na svůj blog
a často mu připadá, že vede jen monolog
Jsem ftipný člověk
který je rád, když se lidé smějí
alespoň schová svůj strach o něco hlouběji
Jsem nudný člověk
občas, velmi zřídka, když nálada není
to jsem radši sám a padám do hlubokého snění
Jsem stydlivý člověk
čím více se ale známe, tím více to dokážu překonat
čím více se totiž známe, tím více se Ti chci otevírat
Jsem milující člověk
který když miluje, tak celým svým srdcem
který když miluje, tak jen Ty jsi jeho vládcem
Jsem snící člověk
co bude mít princeznu a hrad
ale stačí mi dívka, kterou bych tak moc chtěl milovat
Jsem osamělý člověk
co závidí spletené ruce na ulici
a každý pohled je pro jeho srdce smrtící
Jsem člověk
co dává, ale chtěl by také brát
který ublížil, i když byl milován
Jsem jen člověk
jako Ty.

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jj jen člověk, obyčejný.. takový jaký si byl dřív..škoda, že dřív neni dnes.

Verudellita řekl(a)...

To je hezký. :)

Hervy řekl(a)...

Anonymní: Lidé se mění a jsou měněni lidmi, okolo kterých se pohybují - okolím. Též také zkušenostmi. Obyčejní jsme všichni. A nebo jsme třeba všichni jedineční.

Verudellita: Děkuji, to já vždycky rád slyšim :))

grandy řekl(a)...

Napsal jsi něco, co je v každém z nás. Někdo má v sobě velkou bolest a tíhu, jiný radost a sílu, ale každý chce milovat a být milován.
Každý chce mít svůj hrad.
Každý touží oprostit se od bolesti.
Každý se někdy cítí být osamocen a každý chce být někdy sám...

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..