úterý 8. prosince 2009

Blog: Samota

Teď už chápu, že člověk je tvor společenský. Zešílí a nakonec ho samota zabije. Nejde tak žít věčně. Muž je jedna polovina a žena je druhá (tolerance nesprávnosti této rovnice je někde okolo 4 procent). Já už nevim, co jsem chtěl vlastně napsat. Jen to, že píšu. Píšu, i když se mi nechce. Píšu nezajímavé věci. Prostě jen píšu.

A vy víte co to znamená! Ó ano, VY to víte! (zapomněl jsem - přečtěte si tuto větu ještě jednou a při čtení si představujte hudbu z drákuly, nebo něco podobného)

To, co napíši (oprava:zkopíruji), sem nedávám z nějakého pocitu nutnosti a tak podobně. Jen se mi to opravdu moc líbilo. A v situaci, která nastala je to... smutné? Krásné? Tak si to užijte a ať se vám to také líbí.

"Jednoho dne pro mě budeš plakat tak, jako já plakal pro Tebe. Jednoho dne Ti budu scházet tak, jako Ty jsi scházela mně. Jednoho dne mě budeš potřebovat tak, jako já potřeboval Tebe. Jednoho dne mě budeš milovat, ale já Tebe už ne...!"

A jim tu spektrum (sem dostal od pojišťovny), tak třeba ze mě nebude prasátko (i tak se toho ale nebojim).

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

1 komentář:

grandy řekl(a)...

Jednoho dne mě budeš milovat, ale já Tebe už ne...! - Tato věta mi připomíná život a možná i mne samotnou...

Stává se...

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..